tirsdag 28. september 2010

Trenger et par bilder..


Kjøpte en Lisbeth Dahl ramme for en tid siden, og nå hadde di fådd inn samme ramma, bare pittelitt mindre.. Så da måtte jeg ha den og:) Men mitt problem er at jeg kjøper rammer i hytt og gevær, men fremkaller ikke bilder. Så her står rammene å lyser for seg selv, uten noe bilde. Tenkte jeg skulle si det høyt nå, så skal vi se hvor lang tid det tar før jeg får fingeren ut:)





Trenger forsåvidt ny tv og!!!!! Men det er et helt annet kapittel som jeg kunne skrevet stil om:) Men dere kan jo tenke dere en 40'' flatskjerm på veggen, da hadde det nesten vert perfekt:)(Gleder meg til vi finner vårt hus, så vi kan kjøpe nytt det vi vil ha)

4 kommentarer:

  1. Hihi... Flotte rammer var det ihvertfall! :o)

    Ha en fin dag videre.
    Klem Jenny

    SvarSlett
  2. Kjempefine rammer:) Er det x-factor dere ser på?;)

    Klem:)

    SvarSlett
  3. Hei! Skjønner du måtte kjøpe de rammene :) Lisbeth Dahl sine rammer er jo såå fine:) Ha en finfin dag!
    (også kom jeg på nå at vi glemte åpen dag på brannstasjon :()
    Klem Anette :)

    SvarSlett
  4. Noen ganger må man bare kjøpe allikevel:)Har shoppet mye hos Lisbeth Dahl som jeg streeeengt tatt ikke trengte...

    SvarSlett