fredag 17. september 2010

Mormor har bursdag



Mormor hadde bursdag for en uke siden, og jeg tok bilder til den store gullmedalje for å så skynde meg hjem for å legge ut her.. Men det gikk ikke helt etter planene. Ledningen for å overføre bildene fra kamera til pc'n er vekk.. Å det er kan ikke vere meg som har lagt den på feil plass:) Ledningen er fortsatt borte, men fant ut at jeg kunne bruke ledningen til tlf til gubben:) Så nå kan jeg vise frem mormors palass.






I gammle dager var det dyr på gården, i dag er det bare naboens kyr som spaserer forbi på nabo jordet.



En av di morsomste tingene med å besøke mormor og morfar var å turne på klessnora.. Er vell en grunn til at den er blitt så skeiv som den er blitt:)





Her har vi vert mye på skattejakt:)






Morfars gammle traktor.







Guttene elsker å være på besøk hos oldemor. Er alltid noe nytt å utforske.. Et hull i bakken vart dagens høydepungt, dette måtte undersøkes nermere:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar