onsdag 22. september 2010

Ingen TV i dag???

Jeg har ganska dårlig samvittighet for alle de morgenene snuppa har blitt plassert forran TVen, for at jeg skulle fått noen minutter til på øyet. Så i dag bestemte jeg meg for å endre på det; Ingen TV, men Radio Super i stede. Jeg har så gode minner fra jeg var liten, da vi satt forran radioen og ventet på barnetimen om morgenen. Og har lyst at disse små også skal få det!

Så da stod vi opp, og satte på radioen. Og snuppa var kjempe fornøyd; sang med om små rumpetroll, og fulgte spent med på hitoriene. 

Det skal jeg i alle fall prøve å fortsette med;-)

1 kommentar:

  1. Å, det hørtes jo koselig ut da! :)
    Kasper spør av og til etter barnetv om ikke vi kan skru på radioen. (de er jo så flinke til å reklamere for barnetimen før barnetv er ferdig). Men da er det nattatid, så vi setter aldri på radioen da.. Kanskje vi heller skal prøve på morgenen? Takk for tips! :)
    Ha en herlig onsdag!
    KLEM

    SvarSlett