torsdag 23. september 2010

Kontoret

Jeg har tidligere skrevet om kontoret vårt, som mest har vært lagringsplass. Blader, trimsykkel, barneklær og tørrre tusjer har fyllt opp rommet. Når jeg har holdt på med mine små hobby prosjekter, har jeg måtte bruke kjøkkenbordet. Og dermed måtte enten pakke alt opp og ned hver gang, eller bare skyve symaskinen ytterst på bordkanten til middagen er over.
Men nå skal det bli andre boller!



Posen full med hylleknekter


I dag startet den store oppryddingen...Nå skal jeg endelig kunne lage julekort, og bare la de ligge halvferdig når det har blitt for sent på kvelden. Eller la stoffet bare ligge med mønsteret festet på (ikke noe bekymringer for nåler på gulvet, siden lillemann holder mest til der).
Men jeg oppdaget raskt at jeg faktiskt måtte ha flere hyller, hvis det skal bli noen slags orden. Så da var det bare å frese av gårde til IKEA.


Arbeidslampe må man jo ha

Mannen fikk ikke tid til å sette opp hyllene i kveld, men han har lagt frem verktøyet. Sånn i tilfelle jeg skulle få lyst å sette det opp selv. He he! Vi får vel se på det! Skulle vel fått det til, men det er jo så kjekt når han gjør det;-)

Så her skal jeg da sitte til slutt.
GLEDER MEG!!! 



1 kommentar:

  1. Heisann:)
    Tusen takk for koselig kommentar hos meg.
    Hyggelig at du vil følge bloggen min. Legger meg til hos deg og:)

    SvarSlett