lørdag 25. september 2010

Lettere rengjøring

Bildet er lånt fra TVshop



Rengjøring er ikke en av mine favoritt sysler, men det  må jo gjøres...
Men det behøver jo ikke gjøres verre enn det er. 
Og for første gang har jeg sett noe på TVshop, som jeg virkelig kunne tenke meg:
Shark Portable Steam Pocket.
Tenk så enkelt å bare ha med seg den lille dingsen over hele huset, og ta støvet lett som bare det.
Men er det virkelig så bra som det høres ut???
Noen som vet???
Tar det skiten på flisene (veggen)? Er det egentlig tungvint å bruke et stort munnstykke i stede for en liten klut som kommer til over alt? Er det bare lureri?


Aller helst skulle jeg vel hatt en helautomatisk vaskerobot, som tok gulv, vegger og tak. Pluss litt stryking og bretting av klær;-)
Men får vel nøye meg med å drømme om denne så lenge! 

Bildet er lånt fra TVshop

1 kommentar:

  1. Jeg har lånt en dampmaskin en gang (ikke maken). Jeg synes ikke den var effektiv på flisene, og man må passe på å ikke dampe silikonfugene. Men i krokene på toalettet og vasken var den effektiv. Jeg prøvde å vaske gulv med den, men foretrekker vanlig mopp eller klut. Men den løsner veldig effektivt skitt som sitter godt fast, og med et egnet munnstykke kan du dampe klær og gardiner med den.

    SvarSlett