søndag 15. august 2010

Sashimi






Med to små i huset, er det ikke så lett å komme seg ut på byen for Storesøsteren og Mannen. Så man må heller  kose seg så mye man kan hjemme.

Da passet det veldig bra at vi kunne kose oss ute i hagen med Sashimi!!!

Mmmmm:-)

Og den flasken med Kullamust er verdens beste eplemost, som vi har vært og kjøpt i Sverige. Jeg ser på hjemmesidene deres at man får kjøpt Kullamust på alle IKEA sine varehus i Sverige. Jeg får sjekke om de har den her også neste gang jeg stopper innom. Krysser fingrene, for dette er en favoritt i huset!!!

1 kommentar:

  1. Mmm.. DET så godt ut!! :)
    Og så morsomt med traktor til brudeparet.. hi hi..
    Så fin blogg du har!! :) Ser du har vært innom hos meg i sommer. Men jeg har hatt lang bloggferie, og har litt dårlig samvittighet for at jeg har ventet så lenge med å besøke deg tilbake. Men nå er jeg her og jeg koser meg med alle de fine innleggene dine!!
    Har lagt meg til som følger og kommer snart tilbake!!
    Hilsen Inger-Lise

    SvarSlett