torsdag 12. august 2010

Litt mye lavendel.....



I går kveld satt jeg som vanlig og tittet på nettet etter at ungene var i seng. Men plutselig kjente jeg at det duftet lavendel i stua... Rart, for flaskene med lavendel står jo på soverommet... Og jeg visste at det i alle fall ikke var Mannen som sprayet husparfymen rundt omkring.

Men så kom jeg på det; Snuppa er syk, og hadde fått innvilget sin gråtende søknad om å ligge på mamma og pappa sitt rom. Jeg løp inn på rommet og grep synderen på fersken! 

Hun hadde virkelig koset seg der inne, for hun hadde sprayet så mye at jeg kjente duften ut i stuen,enda hun hadde døren lukket. Det var nesten sånn at det var ubehagelig å være der inne!

Så nå kommer det til å lukte lavendel hjemme hos oss helt frem til jul, tror jeg...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar