lørdag 28. august 2010

Lapdesk



Bloggingen fra Storesøsteren sitt hus har foregått litt herfra og litt derfra. Litt fra sofaen, litt fra go-stolen og litt fra kjøkkenbordet. Joda, vi har kontor... Men det er i kjelleren, og når kvelden kommer, og jeg har lyst å titte litt på nettet, blir det så ensomt å sette seg alene ned i kjelleren. Så derfor ender jeg heller opp litt her eller der. Og da blir ikke arbeidsstillingen helt sånn som den skal være. Dessuten er det heller ikke alltid så lett å få plassert den PCen greit i forhold til luftinntaket og viften.

Derfor har jeg vært innom Notabene, og fått meg en "Desk on lap". 

Så nå blogges det tidlig og sent, både herfra og derfra, helt ergonomisk korrekt. OG med en maskin som ikke overopphetes;-)

1 kommentar:

  1. Smart. :) Har en lignende pute-med-brett fra IKEA.. men jeg glemmer å bruke den. Skal jammen meg ta den frem og huske å bruke den. Varm pc i fanget er ikke super behagelig nei...
    Gooood søndag. :)
    KLEM

    SvarSlett