tirsdag 10. august 2010


På kjøkkenet mitt skulle jeg helst ikke hatt en ting på benken! Den skulle vært skinnende ren til enhver tid, og koppene skulle blitt satt rett i maskinen med en gang de var ferdig brukt!

Men den eneste tingen som uansett er hjertelig velkommen på benken, er brødboksen fra Mannen sin morfar. Jeg vet ikke hvor gammel den er, men den er i emalje og jeg er fryktelig glad i den brødboksen!!!


Da vi kjøpte huset vårt, var kjøkkenet ett av de rommene som måtte taes tak i med en gang. Veggene var grell grønne, benkeplaten rosa med store røde blomster, rødbrune fliser og et mørkt Huseby kjøkken fra 60-tallet.  

Vi malte vegger og tak i Vaniljefarge, la ny benkeplate og koksgrå fliser. Kjøkkenskapene har vi beholdt, for de var pen bortsett fra fargen. Så med vaniljefage i en annen glans, og nye knotter har det blitt bra. 

Jeg har blandet mitt eget zalo vann, og hatt over på en bukt spray flaske. Den har vært veldig kjekk når man har hatt bleieavvenning eller gulpeunge:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar