tirsdag 31. august 2010

Bloggbart?...



Den svært lite interiørineresserte Mannen min hoppet raskt inn i bilen. Han hadde vært på sportsbutikken for å få tak i lappesaker. Og nå kunne han fortelle at han hadde kjøpt et lappesett som jeg faktisk kunne skrive om på bloggen!?!

Hvorfor skulle jeg skrive om lappesett på bloggen? Dette er ikke en "hvordan-reparere-hjulet-på-vognen-blogg", altså!

Men da vi kom hjem viste han meg det lekre lille skrinet med lappesaker. Klart jeg måtte vise frem denne søte lille saken:-) Det er nesten(men ikke helt) sånn at den kunne fått ligge fremme på kommoden i gangen...

2 kommentarer:

  1. He he.. av og til sier mannen min også.. dette burde du blogge. :)
    Men din kjære har rett, et smart og faktisk stilig lappesett!!
    Takk for koselig bursdagshilsen! :) KLEM

    SvarSlett
  2. Dagen etter kom han med en skrue han mente jeg også burde blogge om:-)
    Jeg mumlet vel noe om at han kanskje kunne starte sin egen blogg, hvis han hadde så mange gode ideer;-)

    SvarSlett