onsdag 25. august 2010

Barnebøker

Sitter her atter en gang og titter på Finn.no for å se om drømmehuset.. Har enda ikke dukket opp enda, men d stopper ikke lillesøsra fra å handle inn:) Fikk en gammel tallerken hylle fra en venn av pappa som jeg skal male hvit og ha på et av gutterommene. Men siden vi leier, får det vente med d og.. I allefall.. Gleden var i allefall stor da jeg her om dagen havnet midt oppi kundekveld på Fokus, og det var 40% på alle barnebøker:) Og gleden ble anda større da jeg fant tante Grønn boken som jeg har hadd så lyst på såå lenge. Kansje ikke så guttete, men d får ikke hjelpe:)




Måtte også få med yndlings boken til største mann ''Brok og Bruse'':) Han spurte på den fineste måten han vet om, om han ikke kunne være så snil å få ta den med hjem.. Det klarte ikke morfar å si nei til:) For boken brukte pappa og lese til oss da vi var små. Litt slitt i kantene, akkurat som jeg liker det:)

2 kommentarer:

  1. Vi synes også det er veldig koselig å lese bøker fra vi var små for guttene. Og tante Grønn er en klassiker!!
    Jeg hadde svensk farmor og har skaffet mange av de svenske barnebøkene hun leste for oss, så jeg kan "gi videre" den samme skatten til guttene mine! :)
    Ha en fin-fin torsdag.
    Klem fra Inger-Lise

    SvarSlett
  2. Er nå bitt av basillen.. Kan ikke vente til det bli mandag og jeg kan ta turen på bruktbutikken her for å finne gammle barnebøker. Håper jeg finner en gammel pippi bok eller Emil kansje:) åjåjåj som jeg gleder meg:)

    SvarSlett