søndag 4. juli 2010

Endelig på nett igjen:-)

Forrige mandag dro vi på en liten ferietur til leiligheten i Oslo. Deilig å komme seg bort en uke! En uke med å kose seg i parkene, se på menneskene og ta trikk (veldig gøy for de små!). Og en uke uten tv og INTERNETT!!! Sist vi var der, var det et  nettverk vi kunne snik-surfe på, men i mellomtiden har de klart å sette på sikkerhetslås. Bra for dem, men kjedelig for oss;-)


Da vi kom frem på mandag ble vi ønsket velkommen med en nydelig bukett svigermor hadde plukket. Alt fra bedene i hagen. Jeg elsker peoner, og de stod i full blomst nå, men fikk ikke tatt noen fine bilder av hagen.

Jeg var å rotet litt i svigerbestemor og svigermor sine gamle ting, og fant et par skatter jeg kunne ta med hjem:-) En veske som svigermor hadde hatt, en pung fra svigerbestemor og en sprengstoff kasse som jeg regner med har tilhørt svigerbestefar:-) Den skal jeg finne noe lurt å putte oppi!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar