søndag 18. juli 2010

Roseteppe og kopi-problematikk;-)





Etterå ha lest Emmlines innlegg om Greeengate kopi på KID, måtte jeg selvfølgelig stoppe innom der. Jeg klarte ikke stå i mot, og endte opp med å kjøpe ett- jeg også...



I huset vårt er det ikke noen utpreget romantisk stil, så jeg føler litt at jeg har kjøpt noe som ikke hører helt hjemme der. Og da er det kanskje litt vanskelig å finne en passende plass til det, SELV om det var det siste de hadde igjen. OG at det var nydelig søtt:-) Men på verandaen har jeg noen blomster, og på dagen er flisene nesten for varm til å gå på, så det passer egentlig godt der. Teppet er ganske lite (50x75cm), men to stykker kan fint hvile føttene på disse vakre rosene








Og det viste seg å være helt greit å ha det der, for Snuppasyntes at teppet var deilig! Og hun koser seg på de små centimeterene:-)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar