torsdag 15. juli 2010

Fantastiske Fru Dahl


Og Sist men ikke Mitt nye termometer. Og legg merke til 24grader.. Er nok lenge til blå streken kommer til å strekke seg så høyt opp:)

Holyday Spirit, luktet kjempe godt:)
En kjempe fin Green Gate duk og duftelys

Pent innpakket er jeg like spent som sist, da fikk jeg meg nytt vaskemiddel fra Durance.. Som sagt, di sparer ikke på kruttet der i gården:)

Til og med posene er forsegjort:)


Etter en litt treg start på dagen, da minstemann valgte å stå opp på feil fot i dag, gikk det litt bedre da vi gikk ut for å kjøpe is. Var jo tross alt sol og vi har jo forlengst forstått at dagene med sol må mann bare omfavne og nyte fult ut fra morgen til kveld, for det kan være lenge til neste gang. Men jeg merket jo fort da d plutselig ble varmt ute, at vi har jo ikke tempraturmåler hjemme. Så da måtte turen gå innom http://frudahls.blogspot.com. Med en unge undre hver arm bar det avgårde. Visste hvordan det ville ende opp.. Men en hver annledning til å stikke innom må ses på som en god annledning:) Også visste jeg at d var siste "klippet" på Fru Dahl kortet ( Ved det niende kjøpet får mann en gave) Da gjør damene der det enkelt å handle:) Ble et termometer fra Bloomingville og duftepinner til badet fra Durance, også en liten pakke på kjøpet:) Det er så flotte damer der! Bestandig like hyggelige og ikke minst di orker å høre på, og snakke med min noen ganger VELDIG pratsyke og livlige sønn:) Så sparer di ikke på kruttet heller da di deler ut gaver, di har virkelig skjønt hvordan di skal ta vare på sine kunder og holde på dem!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar