tirsdag 20. juli 2010

Stellebordet rett ut:)






Spesielt fornøyd me å få brukt den lille brune tre kasseen som jeg bestilte på nettet i troen på at den var MYE større og skulle ha ute.. Passet perfekt til nåler ringer og lipp glossen:)
Kjempe fornøyd med resultatet:)


Tenkte egentlig at jeg ikke skulle ha noe igjen på vaskemaskinen, men det ble så tomt at jeg lot kurven stå igjen, fåreløbi er det bare to skrin som får stå der, kommer sikkert på noe lurt å ha i den etterhvert:)

Rasket med meg rubbel og bit av alt som hadde med stelle bord og vips var badet dobbelt så stort:)








Etter i hvertfall 1000 år med stellebord på badet, ble jeg akutt lei! Har sedd litt på nettet på di butikkene som er her i nerheten for å finne det perfekte møblemanget, og jammen endte jeg ikke atter en gang opp med å finne det på Fru Dahl En kjempe fin liten Sjenk om jeg kan kalle det det fra Ib Laursen




Her er bildene før.. Er virkelig i mot å ha vaskemasinen på badet, liker det ikke. Men må mann får mann gjøre det beste ut av det. Og dill dallet skulle jeg ha fremme koste hva det koste vil:) Men måtte ha det oppi kurven, for hvist jeg ikke hadde det der hoppet di bare bortover og vips så lå det på gulvet:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar