torsdag 15. juli 2010

En nydelig Juli dag:)


Kansje noen kan hjelpe meg med å gi et tips om hav jeg kan bruke denne til også. Har bestandig en paln med tingene jeg kjøper, men denne kjøpte jeg bare for den var fin:)





Har også anskaffet meg en lavendel blomst, riktignok ikke like stor som storesøstra sin. Men passet akkurat perfekt på det nymalte bordet. Er fortsatt ikke sikker på kva jeg skal putte i postkassen.. trenger ideer.. Min ide ble ikke like bra i virkeligheten som den var i hodet da jeg kjøpte den:)





Fant endelig et bort som passet på den ikke så alt for store verandaen vår for et par uker siden, men har desverre enda ikke fådd brukt det heller. Men i dag endelig fikk jeg ryddet og pyntet, ble veldig fornøyd:) Så nå er d bare å vente på tolix stolene som er bestilt, så er d klart ute:)







Fikk selvføgelig ikke et eneste smil, uansett hvor pent jeg spurte:) Men måtte ha med bilde alikevell


Endelig kom sola til Fauske og gutta fikke endelig brukt gyngebenken

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar