tirsdag 20. juli 2010

Litt mere bad



Etter å ha fådd helt nytt bad, syntes jeg det var på tide å bytte ut shampooen og.. Er så fantastisk godt med alt som lukter godt.. Å det gjør denne:) Gleder meg veldig til å hoppe i dusjen nå:)



Leste en blogg en gang om en dame som hadde steiner i vasken, for da fikk man litt spa følelse.. Så dette måtte jo testes ut. Og jammen funker d:) Får roen i kroppen, er bare å prøve så skal du se:)





kirsebær lukter bare helt nydelig.. Får ikke tak i såpen her, så jeg må bestille den på Corneliashus




Verdens beste såpe!!!














Baljen er kjøpt på Søstrene Grene for 140kr, har lenge ønsket meg en sink bale. Og gjett om jeg vart glad da jeg fant denne:)

Synes tre klipene er så fantastisk fine, men har fåreløbi ingen annen plass å ha dem enn hengende rett over den nye komoden. Kommer til å bli så mye beder på tre tørkestaivet i drømme hagen min:)









Vaskpulver og skyllemiddel..





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar