lørdag 26. juni 2010

Travel lørdag


Denne lørdagen har, som alle helgene, gått utrolig fort! Startet dagen med å skru sammen mitt nye tv bord. Legger ikke ut bilde av det enda, for jeg glemte å kjøpe med hengsler til dørene... Så bilder kommer senere:-)

Etter det ble det en tur i parken, butikken, middag og så 30 min hvile mens barnetv gikk:-)

Joda;travle dager... Men de beste dagene man har!!!

Mannen hadde vært ute en tur, og jammen kom han hjem med to bilde hyller/lister til meg. Så nå har han satt drillen til lading, og er klar for å henge de opp i morgen. 

Og så har jeg startet på et nytt sy-prosjekt. Stoppet en dag innom Stoff og stil igjen, og fant både mønster og stoff til en nydelig jakke. Den også vanskelighetsgad: VELDIG lett! Likte det stoffet så godt, så det blir spennende å se om jeg klarer å få til noe som likner en jakke:-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar