mandag 21. juni 2010

En rar mandag


Hadde store planer om Bodø tur i dag for innkjøp av ledning og pære til tekstilledningen jeg kjøpte i Trondheim da vi var på gjennomreise for ikke så mange dager siden. Pluss en liten tur på TIA (Fantastisk bruktbutikk på Fauske) Finner bestandig noe å ta med hjem:) Begge karaflene, og den lille blomstervasen er derifra. Har ikke tall på hvor mange vaser, små skåler, lysestaker og annet nips jeg barre måtte ha derfra!! Pluss en del små møbler også da:) Men den gang ei.. Lå godt under dyna helt til tlf ringt og jeg måtte i hu og hast ordne meg for visning på et hus som jeg har så lyst på!!! Blir nok noen år til vi får bygge selv, så da hadde dette huset vert d perfekte til den tid:) Regner nok med d kommer til å gå til litt over den prisen som vi kan gi.. men er jo lov å håpe:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar