mandag 19. juli 2010

Lat mandag...

Det er mandags kveld, men det føles som søndag. Har vært på store festligheter nordpå i helgen, og kom hjem med fly i dag. Blir ganske utslitt, selv om det er fryktelig gøy:-) Så i kveld har jeg blitt sittende å glo på datamaskinen. Men fant jo så mye fint; de to øverste bildene er fra Maileg. Jeg liker så godt vimplelene og barnelekene derfra, og disse er jo ikke til å motstå!

Bildet under er fra Ib laursen, og DET er i alle fall noe jeg bare kan drømme om!!! Vi har både kontor og hver sin kontorpult, men de brukes til helt andre ting enn ryddig arkivering og hobbyaktiviteter. De er oppbevaring for det meste av rotet i huset vårt, og selv om vi rydder der , kommer rotet alltid tilbake. Kan jeg skylde på at vi skulle hatt en ny bokhylle der??? Fungerer i alle fall for meg;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar