tirsdag 27. juli 2010


Jaaaaaa!!! Endelig ble den min! Eller i alle fall Lillemann sin:-) Og jeg som satt for en uke siden og drømte meg bort på Maileg sine hjemme sider, og fant ranglen med stor R. 

Et par dager etter dro vi innom Dorothea på Vinterbro. Jeg skulle egentlig finne meg en kjole, og vi hadde enda ikke oppdagen "manne-parkeringen" med lenestol og aviser, så han ble sendt til leke avdelingen. Jeg prøvde kjolen, og Mannen var jo selvfølgelig enig i at jeg skulle ta den (alt for å komme seg ut så snart som mulig). Jeg spurte om han hadde funnet noe til ungene i lekeavdelingen, men siden han ikke hadde gjort det, måtte jeg selv ta en titt. De hadde mange flotte treleker, og Maileg kaninene. Men i en kurv kjente jeg igjen ranglene, og nederst fant jeg min gode soldat venn. Jeg ble så utrolig glad, og han måtte jo selvfølgelig bli meg oss hjem!!!


Og man kan ikke si annet enn at Soldaten falt i smak:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar