torsdag 29. juli 2010

Aj aj aj!!!!!!!! Hva skal man gjøre???

I stuen har vi hatt et tvbord fra ca 1973; eller i alle fall siden vi var studenter for snart 10 år siden. Det var helt åpent, og 100% upraktisk. Støvet samlet seg , det var vanskelig å komme til for rengjøring og nysgjerrige barnehender hadde full tilgang til å skru og trykke på alle knappene. Men da Mannen fant ut at vi måtte bytte ut 23" mot 42" sa jeg at det var greit, hvis vi fikk nytt tvskap. Og mannen bestillte TV, mens jeg startet min jakt. 

Det var ikke så lett å finne et skap som passet mine ønsker, så det ble å kjøpe kjøkkenskap fra IKEA. Da fikk jeg alt lukket inn, og fikk det opp på veggen slik at man kommer lett til for  rengjøring.

Men det jeg hadde glemt av var monster høytalerne til mannen! For han ble nemlig veldig fornøyd med skapet; høytalerne passet jo perfekt til skapet!!!??? 

Hva skal man gjøre??? Bare legge ut en annonse på Finn, og plutselig er de vekk? "Tilfeldigvis" miste en kanne kaffe over BEGGE høytalerne? Eller bare selv gå ut og kjøpe noen nye?

Noe må i alle fall gjøres her:-)

Men jeg må si at ellers er jeg veldig fornøyd! Det ble akkurat slik jeg hadde tenkt det, og nå slipper jeg å se alle ledningene og rotet. Så når prosjekt "lure ut høytalerne" er ordnet, blir alt bare bra.

1 kommentar:

  1. De høytalerne var småsøte i forhold til de jeg kjemper med å få ut av stua=) Heldigvis er kjærestn ganske enig i at de er for store, så snaaart blir det vel nye der=)

    SvarSlett