mandag 14. februar 2011

Ny jobb og årets tips:)

Tenk å være så heldig:) Jeg har fådd drømme jobben!! Yndlingsbutikken min Fru dahl trengte flere folk, og de mente jeg var rette for jobben.. Så siste uken har brukt på å lære meg alt jeg ikke visste om merker fra inn og utland, pakket opp kjempefine varer og hjuplet folk med noe jeg virkelig brenner for:) Er så taknemlig!!

Så var det tipset da.. Du har nok sikkert som meg vært borti en og annen før, men denne var noe utenom det vanlige.. Så bra at jeg måtte skrive om det her inne:) Vi bruker den til ALT på jobben og den funker enda like bra.. Ib Laursen har laget den mest geniale saksen jeg har vert bort.. Så om du ikke har en fra før.. Så løp og kjøp:)







3 kommentarer:

  1. GRATULERER med ny jobb!
    Så spennende og gøy :)
    Lykke til... og takk for tips angående saks.
    Fin kveld til deg!
    Klem

    SvarSlett
  2. Gratulerer med ny jobb. Så gøy og spennende! :)
    Blir rene eksperten du nå, håper du deler flere gode tips! :)
    Masse lykke til videre med jobben.
    Klem fra Inger-Lise

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye!!

    Takk for tipset! Saksa var skikkelig fin i utseende i allefall. En sånn må jeg kjøpe meg.

    God kveld!

    SvarSlett