fredag 8. oktober 2010

En simpel vimpel, og litt til...


Da var det jammen blitt fredag igjen. Huset er ryddet, og klar til å ta i mot gjester.
Søstrene sine foreldre skal ta turen til Storesøsteren, og vi gleder oss!
Men da var det jo det å tenke litt praktisk;
Julen er jo på vei, og vi startet allerede for noen uker siden med de første gavene.
Men foreldrene kjører bil, så nå gjelder det å benytte seg av det!
Hadde jo vært så greit å slippe å tenke på vekten og størrelsen for en gangs skyld.
Så i går gikk turen til det stedet hvor solen alltid skinner; Sandvika Storsenter.
En nøye handleliste og et par timer senere hadde jeg fått med meg alle gavene. Og litt til...
Den lille krukken på bordet var et skikkelig kupp! Egentlig tror jeg at den skal være på badet (for den stod sammen med en såpeskål), men det får være det samme. For jeg likte å ha den på bordet:-)


Ja, så er det jo Søstrene Grene da. Det er så mye fint å finne der, og prisen er akkurat sånn som jeg liker den!
Krukke til bordet stod ikke på handlelisten min, men det gjorde faktisk papir til vimpel.
Og selvfølgelig fant jeg noen fine hos Søstrene G!





God helg!!!




5 kommentarer:

  1. Så utrolig mange fine bilder du viser:) Dere har det nydelig!! Kos dere masse i helgen:)

    Klem:)

    SvarSlett
  2. Så koselig med besøk da!! :) Og så flink du er som er SÅÅ tidlig i gang med julegaver. Jeg har også noen gaver klare, og flere i produksjon. Men tiden fremover går fort nå, så det er bare å henge i! ;) hehe...
    Veldig søt vimpelrekke! :)
    Tror jeg har kjøpt samme papir-pakken. Mye fint på SG nå! :)
    Ha en herlig helg, med besøk.
    KLEM

    SvarSlett
  3. På Sandvika senteret kan pengene få fart på seg, ja! Så deilig å være ferdig med julegavene da!
    Kos dere i helga!
    klem
    Lise

    SvarSlett
  4. Hei!
    Moro med shopping :D Og igang med julegavene!
    Ikke verst!!!
    Fine bilder du viser :) og veldig koselig blogg :)
    Ha en fortsatt fin søndag!
    Klem Anette :)

    SvarSlett
  5. Så fin den krukken var da, den hører jo ikke hjemme bortgjemt på badet, nei. :o) Og vimpelen ble kjempefin! Det står på listen min å prøve å lage en sånn en ogå. :o)

    Og at dere klarer å tenke julegaver nå, misunner jeg dere altså! :o)

    Ha en fin dag videre!
    Klem Jenny

    SvarSlett