torsdag 26. august 2010

Bleiepose



Jammen tror jeg at Janomen min holder på å gå varm for tiden! Den ene dagen er det bukser, og neste dag er det bleiepose. Det er lenge siden den ble trimmet så hardt! Jeg har en veninne som er gravid, og har termin om noen uker. Helt siden jeg fikk vite at hun var gravid, har jeg hatt lyst å lage en liten gave til henne. Og etter å ha vært inne på sidene til Une Pune fant jeg ut at det måtte bli en bleiepose.

Hun skriver at hun bruker ett A4 ark som mal, og oppskriften er på siden hennes. Hun har åpnig på den korte siden, mens jeg har på den lengste siden. Husker ikke om hun bruker vlieselin, men det har i alle fall jeg brukt for å få den litt stivere. Og så har jeg brukt trykknapper i stede for borrelås.

Så da tenkte jeg å pakke den inn sammen med en pakke bleier, en pakke våtservietter og engangs liggeunderlag.

Ja, og så håper jo litt at hun ikke er inne på bloggen akkurat nå;-)

3 kommentarer:

  1. Veldig fin, så flink du er!Og for en god idè!Man har jo bruk for så mye poser og greier når man har baby, bleier og våtservietter og sinksalve må jo ha et sted å bo:)
    Flott når det kan være praktisk og fint på samme tid!

    SvarSlett
  2. Åh lekker.. :)Fin gave ideè også:)

    Så fint bidrag til utfordringen hos meg:)Herlig blogg du har:)

    Klemmer

    SvarSlett
  3. Den blei kjempefin =) Også egentlig ganske lurt å ha åpninga på langsida, for da blir det jo lettere å få tinga ut og inn ;)

    SvarSlett