tirsdag 30. november 2010

Skilt




Ferieminner... Jeg har visst fått litt dilla på skilt her og der, og da vi var i Roma kom jeg hjem med noen i kofferen.




Og endelig har jeg funnet ut hva min skatt fra bruktbutikken skal brukes til; Hvitløk!
Den har ligget på vent siden i sommer, men endelig fikk jeg brukt den lille muggen.
Neste jeg skal se etter er små karafler med kork, som jeg kan ha oljer i.
Men det får vel vente til etter jul, for om 45 minutter er vi over i desember:-) Og da er det 100% fokusering på stearinlys, julepynt og kos med familien. 

5 kommentarer:

  1. Så søt liten mugge, smart å ha hvitløk i den. Svigermor har en genial krukke med lokk til hvitløk, det står til og med "hvitløk" på den. Jeg leter og leter men finner den ikke noe sted. Så kanskje jeg skal begynne å se meg om etter et annet alternativ?! :)
    TUUUUSEN takk for søte ord under her. Dere er jo bare så snille da!! :)
    Ha en varm og koselig desember begge to!!
    KLEM

    SvarSlett
  2. Digger skilt jeg også! Utrolig sjarmerende.

    Jeg har forresten en liten give away, som kanskje kan gjøre hverdagen litt mer leken? Se her: http://www.lekenhverdag.com/2010/11/give-away-med-tre-vinnere.html

    SvarSlett
  3. Koslig skilt og en lekker hvitløkskopp! :o)

    Ha en fin dag videre.
    Klem Jenny

    SvarSlett
  4. Heisann!
    Nå har det vært lite tid til blogging, det er jo bare jul jul jul allerede!Tror det blir lite blogging i desember jeg, enda det ser ut til å være bloggernes høytid:)Satser på å komme sterkere tilbake i januar jeg!
    Så fint skilt!Og den koppen var jammen et kupp ja!Fin til å ha hvitløk i:)
    Tuuuuuuuuuuusen hjertelig takk for awarden, det var veldig hyggelig!Morsomt å lese innlegget under her:)
    Og grattis med award til dere forresten, det er jammen velfortjent synes jeg:)
    Ha en finfin kveld og en flott helg!

    SvarSlett
  5. Ah, skilt får man aldri nok av!!!
    Takk for god hilsen, det går bedre og bedre nå som sjokket har lagt seg heldigvis! Man er aldri forberedt på hvordan man vil takle en slik situasjon, men en ting er sikkert - ransøvelser og gjennomganger av rutiner har noe for seg!!!
    Ser forresten under her at dere har gitt meg en award, så koselig! Tusen takk for det :)
    Her ser dere hva jeg skrev da:
    http://barbroslilleverden.blogspot.com/2010/11/award.html
    Nattaklem til dere fra meg

    SvarSlett