fredag 26. november 2010

Julelopper


Da var jeg sånn smått tilbake i blogg verden, etter en pause med ferie og alt annet som tar tid!
Tenkte bare å legge ut noen bilder av juleloppisene mine, før jeg må opdatere meg på hva som har skjedd hos dere andre den siste måneden.

Var på loppemarked og fant disse nydelige figurene som blir å henge på juletreet i år. Vanligvis er jeg (håper ikke hysterisk) nøye med å gjøre loppene rene. Men jeg tør ikke begynne å vaske disse med klorin. Så da passet det perfekt at det er så kaldt ute, for nå har de ligget ute i flere dager for å ta drepen på alt. Og nå tar jeg de inn, vasker de forsiktig, og så er de klar til bruk:-)




GOD HELG!!! 


2 kommentarer:

  1. Heisann, og velkommen tilbake til Bloggelandet:)Nå kommer du jo tilbake på et tidspunkt hvor bloggingen har sin høytid, det eksploderer av innlegg fra julegale bloggedamer om dagen:)Veldig morsomt for juleentusiaster (les: meg).
    Så fin julepynt du fant!Jeg synes sånn trepynt som er litt enkel er SÅ fint, det minner meg om barndommen min:)Jeg har også kjøpt lignende på loppis.Veldig koselig:)
    Ha en finfin fredag!

    SvarSlett
  2. Velkommen tilbake!! :)
    Koselige lopper de søte der. Smart å la de henge ute. Vi har en "sofa" i lekekroken som består av en madrass som vi kan sitte på når vi voksne inviteres dit. Jeg slenger stadig madrassen ut når jeg vasker og tenker at den får seg en "rens" av å ligge litt ute! hihi...
    God førjulstid. *KLEM*

    SvarSlett