onsdag 23. juni 2010

Klar for prosjekt hvit males og trekkes om:)

Ble ikke noe husjøp på oss denne gangen, men d kommer vell flere muligheter etterhvert, et akkurat passelig lite hus som vi kan pusse litt opp og gjøre til vårt eget må vell snart dukke opp:)

Ble heller ikke noe sankthans feiring på denne fruen. Sendte mann og barn til bygdetunet, mens mor lå godt under dyna.. Noe som jeg er rikti så lei av. Så da solen tittet fram, og d ble varslet sol i morgen blir d male dag her på Fauske:) Åjjj som jeg gleder meg:) Stolen er kjøpt for 60kr på TIA, og den lille komoden er fra hytta til Mor og Far. Alt skal bli hvit, tenkte faktisk jeg skulle trekke stolen opp i hvit skin. Håper d blir like fint i virkeligheten som det er inni hodet mitt:) Blir så gir når jeg først finner ut en ting at jeg helst skulle begynt i går:) Mulig jeg må ta et lite strøk på komoden i dag før d blir kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar